طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی در زمان فعلی از اهمیت بالایی برخوردار است.

سایت ارائه دهنده ی کالا و خدمات را سایت فروشگاهی گفته می شود. سایت فروشگاهی را می‌توان به نوعی شعبه اینترنتی فروشگاه به حساب آورد که در آن کالا و خدمات به بهترین شکل عرضه و به نمایش گذاشته می شوند .

از جمعیت ۸۰ میلیون نفری ایران حدود ۵۵ میلیون نفر از اینترنت استفاده می‌کنند، این بدین معناست که شما در صورت راه اندازی کسب و کار اینترنتی این تعداد مشتری بالقوه خواهید ‌داشت،که در صورت استفاده‌ی صحیح از ابزارهای موجود در بستر وب می توانید آن ها را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنید. این واقعیت را اگر در کنار موفقیت سایت های فروشگاهی مانند دیجی کالا قرار دهید،خواهید دید که داشتن یک سایت پویا چقدر در کسب و کار حائز اهمیت است.شما در نسخه فیزیکی فروشگاه خود، محدودیت‌های زمانی و مکانی دارید، در حالی که در سایت فروشگاهی یک فروشگاه ۲۴ ساعته با تعداد بیشتری مشتری بالقوه خواهید داشت.

قطعا ۱۰ سال پیش اگر یک وب سایت برای خرید و فروش اینترنتی کالا یا خدمات در اختیار شما قرار می‌گرفت کمتر به آن اعتماد می‌کردید و خرید خود را اینترنتی انجام نمی دادید.

به لطف درگاه های بانکی، سرویس های ارسال کالا و نماد اعتماد و جلب رضایت مشتریان، مشکلات گذشته مرتفع شده است و تعداد مشتریان در این فروشگاه ها هر روزه رو به افزایش است.

شیوه ی کار در فروشگاه اینترنتی چگونه است؟

۱. مشتریان کالا یا خدمات خود را انتخاب می کنند.

۲. کالا یا خدمات انتخابی خود را در سبد خرید قرار می دهند.

۳. هزینه ی آن را از طریق درگاه بانکی یا به صورت پرداخت درمحل، می‌پردازند.

ویژگی های یک سایت خوب چیست؟

گروه طراحی سایت پالت سایت فروشگاهی شما را مطابق با ویژگی های فوق و سلیقه ی شما طراحی خواهد کرد.