برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

افزایش فالوور اینستاگرام

فالوور اینستاگرام
در این نوشته بخوانید

تب استفاده از شبکه های اجتماعی ، خصوصا اینستاگرام ، باعث شده بنا به دلایل مختلف افراد زیادی به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام خود باشند.

فالوور های اینستاگرام نقش بسیار مهمی در بسیاری از کسب و کارهای فعال در اینستاگرام فعالیت دارد ، و گردش مالی زیادی را ایجاد کرده است.

در ادامه به بررسی راه های افزایش فالوور و معایب فالوو فیک خواهیم پرداخت.

چرا باید از فالوور فیک دوری کنیم؟

شما هم حتما در اینستاگرام یا دیگر شبکه های اجتماعی با افرادی مواجه شده اید که قصد فروش فالوور به شما را دارند! تازه این همه ماجرا نیست ، با یک جستجوی ساده در اینترنت، با تعداد زیادی سایت و اپلیکشین مواجه می‌شوید که در ازای دریافت پول یا حتی رایگان،تعداد فالوور اینستاگرام شما را زیاد افزایش می‌دهند.پیشنهاد پالت به شما این است که هیچوقت سمت این راه های به ظاهر میانبر نروید.

در این نوشته با هم بررسی می‌کنیم چرا این روش به دست آوردن فالوور اینستاگرام بر خلاف تصور افراد تاثیری معکوس داشته و باعث افت عملکرد صفحه ی شبکه ی اجتماعی شما خواهد شد:

فالوورهایی که هیچ سودی برای شما نخواهند داشت

اکثر کسانی که در اینستاگرام یا دیگر شبکه های اجتماعی دنبال فالوور بیشتر هستند، هدفشان این است که از طریق این بستر به چیزی دست پیدا کنند، این چیز میتواند پول، مشتری یا حتی شهرت باشد.

اما فالوور فیک هیچوقت شما را به اهدافتان نخواهد رساند زیرا این فالوور ها حتی اگر واقعی هم باشند، هیچوقت به دلخواه،شما را فالو نکردند،احتمالا علاقه ای هم به مطالب صفحه شما ندارند و اصلا نمیتوانند مشتری کسب و کار شما باشند یا حتی باعث شهرت تان شوند.

روح هایی که باعث کم شدن اعتبار و جذابیت صفحه شما می‌شوند

اضافه کردن فالوور هایی که با شما تعامل ندارند باعث کم شدن میزان جذابیت صفحه ی شما بین فالوورهایتان میشود.

بسیاری از از شبکه های اجتماعی از الگوریتم هایی استفاده میک‌نند که زمانی که میخواهند پستی را برای کاربران نمایش دهند(مثل صفحه اکسپلور اینستاگرام) این مورد را در نظر می‌گیرند و اگر صفحه ای برای فالوورهای خودش جذاب نبوده آن را برای بقیه کاربران نیز نمایش نمی‌دهند.این باعث خواهد شد که شما تعداد زیادی فالوور واقعی که می‌توانستند از صفحه شما بازدید بکنند را نیز از دست بدهید.

کاربران به افراد متقلب اعتماد نمی‌کنند

کاربران واقعی زمانی که متوجه شوند که تعداد زیادی از فالوور های صفحه شما فیک و غیر واقعی هستند، احتمالا شما رو فردی متقلب تلقی خواهند کرد.این مورد به خصوص برای کسب و کارها اصلا جالب نیست،چرا که اعتماد کاربران و احتمالا مشتریان بالقوه خود را از دست خواهند داد.

راه هایی برای جذب فالوور اینستاگرام:

اما اگر سراغ فالوورهای فیک نریم،با چه روشی تعداد فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهیم؟

1)عکس پروفایل مناسب

داشتن عکس پروفایل مناسب یک فاکتور بسیار مهم در شبکه های اجتماعی است.اولین چیزی که کاربران از صفحه شما می‌بینند عکس پروفایل شماست، پس سعی کنید آن را به شکلی انتخاب کنید که برای کاربران جذاب باشد و بتواند مفهوم محتویات صفحه تان را نیز به آن ها نمایش دهد.

2) نوشتن یک بیو (bio) خوب

بیو یا معرفی خودتان در اینستاگرام را به شکلی بنویسید که محتوای صفحه تان را به خوبی معرفی کند، سعی کنید در کنار این بیو خوب، یک راه ارتباطی مثل آدرس سایت ، آدرس تلگرام و … را هم داخل آن قرار دهید تا این حس را به مخاطب القا کنید که هر زمانی که بخواهد میتواند با شما در ارتباط باشد.

3) الگو گیری از صفحات مشابه

صفحات مشابه تان را که فالوور های زیادی دارند را بررسی کنید و سعی کنید از آن ها الگو بگیرید.

مثلا بررسی کنید که آن ها پست های خود را طبق چه برنامه زمانی منتشر می‌کنند، به چه محتویاتی در صفحه خود می‌پردازند و چه نکاتی باعث تمایز آن ها از صفحات دیگر شده است.

4)صفحه خود را زیبا کنید!

سعی کنید عکس ها و ویدیوهایی را پست کنید که ظاهر زیبایی به صفحه اینستاگرام شما می‌دهند.یعنی زمانی که کاربر وارد صفحه شما می‌شود و چند پست اول شما را کنار یکدیگر می‌بیند، برایش جذاب باشد و باعث شود کاربر تمایل پیدا کند که با ما در تعامل باشد.

5)تعامل با افرادی که صفحات مشابه صفحه تان را پسندیده اند

در صفحات مشابه بررسی کنید و با افردای که برای آن ها کامنت گذاشتند یا آنها را لایک کرده اند تعامل برقرار کنید (پست های آنها را لایک کنید،آنها را فالو کنید و…) این افراد احتمالا صفحه شما را هم می‌پسندند و دنبال خواهند کرد.

6)گرفتن لایک از صفحات مشابه با فالوور زیاد

سعی کنید از صفحات مشابهی که فالوور زیاد دارند لایک بگیرید، از این طریق پست های شما برای فالوورهای آن صفحه هم نشان داده خواهند شد و این می تواند بازدید صفحه شما را بالا ببرد.

7) استفاده مناسب از تگ ها

تگ های مرتبطی که تعداد زیادی پست با آن تگ ها منتشر شدند(هزاران یا میلیون ها پست) را در هر پست استفاد کنید(دقت کنید که تعداد تگ ها زیاد نباشد و با موضوع پست و صفحه شما مرتبط باشد)

 

مدیریت حرفه ای پیج اینستاگرام

بیشتر بخوانید

4 دیدگاه دربارهٔ «افزایش فالوور اینستاگرام»

  1. سلام، من قبل از اینکه با مجموعه طراحی و آموزشی شما آشنا بشم با یک سری ربات خارجی مثل instazood.com و hootsuite.com و followerhot.com و… کار کردم ولی واقعا هیچ کدوم به پای ربات ایرانی و اورگانیک بودن روش های افزایش فالوور واقعی شما نمی رسند. میخواستم در صورت امکان، بهم در مورد افزایش فالوور واقعی اینستاگرام و سئو اینستاگرام (اکسپلور ) راهنمایی بدید.
    در ضمن اگه بشه در مورد تبادل بیشتر توضیح بدید و تاکتیک های بهتری ارائه کنید خیلی خووووووووب میشه.
    همچنین یک لیست از صفحاتی که پیشنهاد میکنید کارشون خوبه برای تبلیغات و فالووراشون فیک نیست بگید یا آموزش بدید بفهمیم که فالوورهاشون واقعی هست یا فیک و قلابی.
    مرسی مرسی مرسی پلت دیزاین شما حرف ندارید مطالب وبلاگتون رو واقعا دوست دارم

    1. گروه طراحی سایت پالت

      سلام .. امیدوارم که حالتون خوب باشه .. شما کاملا درست می فرمایید ، فالور فیک در ظاهر میتونه خیلی خوب باشه ، ولی در حقیقت این شکلی نیست ، برای داشتن فالور واقعی چند تا کار میشه کرد :
      1. استفاده از هشتگ های مناسب ، بهترین هشتگ ها هشتگ هایی هستن که به زبان فارسی نوشته شده باشند ، حتی الامکان برای خودتون یک تگ کلیدی داشته باشید که فقط مخصوص شما باشه و توی پیج شما استفاده بشه ، و از دوستانتون و کسایی که برای شما تبلیغ میکنند بخواین که از این تگ استفاده کنند.
      2. بیوی پیجتون باید فارسی باشه ، استفاده از هشتگ ها توی بیو کمکی بهتون نمیکنه مگر اون هشتگ اختصاصی تون .. توی بیو باید جملاتی داشته باشید که وسوسه بر انگیز باشه برای دیدن پیجتون ، جمله آخر بیوتون حتما یه جمله دعوت کننده باشه ، برای مثال دعوتشون کنید به لینک تلگرامتون یا دیدن یکی از محصولاتتون ، یا فالو کردنتون و …
      3. رفتن به پیج های مشابه کسب و کار خودتون و فالو کردن کسایی که اون پیج ها رو فالو میکنن و فالو کردن اون پیج ها ( زمانی که شما اون پیج ها رو فالو میکنید باعث میشه به کسایی که اون پیج ها رو فالو میکنن نشون داده بشید )
      4. پاسخگوی تمام کامنت ها و دایرکت های پیجتون باشید و برای کسایی که اون ها رو با پیجتون فالو کردین کامنت بذارین ، پست هاشون رو ببینید ، لایک کنید و..
      5. سعی کنید توی پست ها و استوری ها تون از مطالبی استفاده کنید که مخاطب رو به چالش ، و یا نظر دادن دعوت کنه ، و زیر پست هاتون میتونین از عباراتی مثل دوستان خود را تگ کنید استفاده کنید
      6. علاوه بر هشتگ هایی که مخصوص کسب و کارتون هست ، هشتگ های مناسبتی رو جدی بگیری

      برای تبادل یا تبلیغ دنبال صفحاتی بگیردید که حاضر باشن مقدار بازدید (Reach ) پست و استوری شون رو به شما نشون ، تنها با این راه میتونین متوجه بشید که فالورهاشون و لایک هاشون فیک هستن یا نه
      خیلی ممنون که مطالب رو میخونید و خوشحال هستیم که موجب اقبال شما قرار گرفته .. ایشالا که موفق باشید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام!

در صورتی که پاسخ سوال خود را پیدا نکردید ، با کارشناسان پشتیبانی ما از طریق واتساپ در تماس باشید