برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

معرفی قالب های سازگار با المنتور

قالب های سازگار با المنتور
در این نوشته بخوانید

عرضه صفحه ساز المنتور را می‌توان انقلابی در عرصه صفحه ساز های وردپرس دانست. پس از گذشت حدودا 3 سال از عرضه اولیه ، این افزونه توانسته مقبولیت فراوانی بین کاربران به دست بیاورد.از این رو انتخاب قالب سازگار با المنتور یکی از چالش های پیش روی کاربران است که در این نوشته به معرفی برترین پوسته های سازگار با المنتور خواهیم پرداخت.

المنتور افزونه ای سازگار با تمام قالب ها!

مطابق ادعای توسعه دهندگان این افزونه ، صفحه ساز المنتور با تمام قالب های وردپرسی سازگار است. این ادعا تا حدود زیادی قابل تایید است اما می‌توان در نهایت این صفحه ساز با برخی قالب‌ های وردپرس سازگاری بیشتری دارد که در این نوشته این پوسته ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

معرفی المنتور

قالب های رایگان و پولی سازگار با المنتور:

قالب های رایگان زیادی در مخزن وردپرس موجود هستند که میتوانند برای طراحی سایت با استفاده از المنتور مورد استفاده قرار بگیرند. با توجه به قابلیت های فراوانی که این صفحه ساز دارد (مثل طراحی هدر ، فوتر ، صفحات آرشیو ، صفحات نوشته ها ، صفحات محصولات و ….) این قالب های رایگان می‌توانند انتخاب مناسبی برای کاربران باشند.

علاوه بر این بسیار از قالب های حرفه ای و پولی وردپرس نسخه های جدید خود را سازگار با این افزونه توسعه داد اند و برخی صفحه ساز اصلی قالب خود را به المنتور تغییر داده اند.

1.Hello Elementor

قالب hello-elementor

قالب Hello Elementor (سلام المنتور) یک قالب مینیمال وردپرس است که به صورت اختصاصی برای صفحه ساز المنتور توسعه داده شده است.

این قالب بسیار سبک بوده و کدهای آن به شدت از نظر سرعت بهینه شده اند و انتخابی بسیار مناسب برای طراحی سایت هایی کاملا اختصاصی است.

از ویژگی های قالب Hello Elementor می‌توان به رنگ های سفارشی ، تنظیمات هدر ، منو و … اشاره کرد.

برای استفاده بهتر از این قالب باید نسخه Pro المنتور را روی سایت خود نصب کنید تا بتوانید از ویژگی هایی مثل ساخت هدر ، فوتر  و …. استفاده نمایید و سایت هایی زیبا و کاملا اختصاصی طراحی کنید.

2.Astra Theme

قالب astra

قالب Astra یکی از قالب های قدرتمند وردپرس است که برای ایجاد هر نوع وب سایتی مناسب است . این قالب کاملا با صفحه ساز المنتور سازگار است و به شما اجازه می‌دهد بخش های مختلف وب سایت خود را با این صفحه ساز ویرایش و شخصی سازی کنید.

این قالب در دو نسخه رایگان و پریمیوم در دسترس است و صدها دمو و سایت آماده دارد که برای کاربران قابل استفاده است .

یکی از ویژگی هایی که قالب Astra را متمایز می‌کند ، کدهای بهینه و سرعت بسیار بالای آن است که آن را برای ساخت سایت هایی سریع و مطابق اصول سئو متمایز می‌کند.

خرید Astra Pro

3.Stike

 قالب Stike
 
قالب Stike یکی از جدیدترین قالب های ارائه شده و سازگار با صفحه ساز المتور است . این قالب شرکتی و چند منظوره ، با داشتن المان های اختصاصی برای المنتور و تنظیمات ساده توانسته در مدت زمانی کوتاه فروش مناسبی در سایت تم فارست داشته باشد.
این قالب برای سایت های شرکتی ، استارت آپ ها و کسانی که در زمینه سئو فعالیت دارند مناسب است.
علاوه بر این امکان ساخت فروشگاه نیز در این قالب فراهم آمده است و شما میتوانید وب سایت فروشگاهی خود را با این قالب راه اندازی کنید.

4.Porto

قالب پورتو

قالب پورتو یکی از کامل ترین و بهترین قالب های وردپرسی است و از پرفروش ترین آن ها به شمار می آید. این قالب پیش از این با صفحه ساز ویژوال کامپوزر ارائه می‌شد اما پس از موفقیت صفحه ساز المنتور و اقبال کاربران، با این صفحه ساز نیز سازگار شده است.

پورتو یک قالب چند منظوره است که به وسیله آن می‌توانید انواع سایت های فروشگاهی ، شخصی ، شرکتی و … را توسعه دهید.

پنل تنظیمات پیشرفته این قالب ، بیش از هر قالب وردپرسی دیگر شما را در طراحی و سفارشی سازی سایت یاری می‌کند و شما به سادگی می‌توانید بخش های مختلف قالب را به شکل دلخواه خود سفارشی سازی کنید.

سرعت بالای قالب و قابلیت بهینه سازی سرعتی که در خود قالب پیاده سازی شده است به شما کمک می‌کند تجربه خوبی از بازدید سایتتان برای کاربران رقم بزنید.

این قالب تعداد زیادی تمپلیت آماده برای بخش های مختلف سایت (هدر ، فوتر ، صفحات و ..) دارد که به وسیله آن ها می‌توانید وب سایت هایی زیبا و جذاب برای کاربران طراحی کنید.

این قالب یکی از قالب های پیشنهادی پالت به شماست.

خرید قالب Porto

 

5.Phlox

قالب phlox

Phlox یک قالب چند منظوره و سازگار با المنتور است  که دارای نسخه رایگان و حرفه ای است. این قالب صدها تمپلیت و بخش آماده به همراه خود دارد که می‌توانید برای توسعه وب سایت خود از آن استفاده کنید.

این قالب دموهایی دارد که با یک کلیک قابل نصب روی وب سایت شما هستند و از این طریق می‌توانید کار طراحی خود را سریع تر آغاز کنید.

از دیگر ویژگی های این قالب می‌توان به اسلایدر سازگار با دستگاه های لمسی (Touch-friendly) ، هدر چسبنده ، مگا منو ، بک گراند ویدیویی ، تمپلیت های زیبا و حرفه ای برای بخش نمونه کارها و بخش های انیمیشنی زیبا اشاره کرد.

خرید قالب Phlox Pro

6. Business Lounge

Business Lounge

قالب Business Lounge یکی از قالب های بسیار سازگار با صفحه ساز المنتور است.

این قالب برای وب سایت های شرکتی و حتی فروشگاهی بسیار مناسب است و تمام تنظیمات آن به سادگی قابل سفارشی سازی است.

این قالب تعدادی المان اختصاصی برای صفحه ساز المنتور دارد و از نظر سرعت کدهای سایت به خوبی بهینه سازی شده اند.

7.OceanWP

قالب oceanwp

OceanWP یکی از قالب های محبوب وردپرس است که با صفحه ساز المنتور سازگار است. تمپلیت های آماده فراوانی در این قالب وجود دارد که به سادگی قابل نصب و استفاده کردن هستند.

با استفاده از ویژگی های Premium این قالب شما می‌توانید عملکردها و ویژگی های بیشتری در وب سایت خود داشته باشید .

این قالب بسیار سریع است و از ووکامرس نیز پشتیبانی می‌کند.

8.Hestia Pro

قالب hestia

Hestia یک قالب تک صفحه ای وردپرس است که برای صفحه ساز هایی مثل المنتور طراحی شده است.این قالب با طراحی مدرن و بخش های قابل سفارشی سازی کردن برای استفاده کاربران عرضه شده است.

این قالب از ووکامرس پشتیبانی می‌کند و به وسیله آن می‌توانید سایت های چند زبانه توسعه دهید.

9.GeneratePress

قالب generatepress

GeneratePress قالبی سازگار با صفحه ساز های وردپرس است و بخش های مختلف آن قابل سفارشی سازی کردن است. از مهم ترین ویژگی های این قالب سرعت بالا و حجم کم آن اسست.

شما می‌توانید با استفاده از این قالب و المنتور بخش های مختلف وب سایت خود را طراحی و شخصی سازی کنید.

قالب GeneratePress بر اساس اصول سئو توسعه داده شده است و برای موتور های جستجو بهینه سازی شده است.

10.Page Builder Framework

قالب pagebuilderframework

همانطور که از نام پوسته مشخص است ، Page Builder Framework یک قالب مدرن وردپرسی است که برای صفحه ساز المنتور توسعه داده شده است. این قالب هدر شفاف (Transparent) ، منو چسبنده ، اسلایدر عکس و … دارد که میتوان برای ساخت وب سایت هایی زیبا از آن ها استفاده کرد.

با استفاده از بخش سفارشی سازی وردپرس می‌توان تنظیمات زیادی از این قالب را سفارشی سازی کرد ، به علاوه این پوسته با ووکامرس و افزونه چند زبانه WPML سازگار است.

11. Atmosphere pro

قالب atmosphere-pro

Atmosphere pro یک قالب زیبای وردپرسی است که سازگار با المنتور است.

صفحه اصلی این قالب با استفاده از ویجت ها قابل ایجاد کردن است که فرایند طراحی را تسریع خواهد کرد.علاوه بر این قابلیت سفارشی سازی کردن هدر ، پنلی برای مدیریت تنظیمات قالب و تمپلیت های سفارشی برای صفحات سایت از جمله قابلیت های دیگر این قالب است.

این قالب از ووکامرس پشتیبانی می‌کند.

آموزش اختصاصی و آنلاین المنتور

دیدگاه شخصی

با توجه به تجربه ای که در کار با المنتور و قالب های متفاوت داشتیم ،
بهترین قالب هایی که با آنها کار کردیم Astra ، Hello Elementor ، Porto و Phlox بوده اند.

Hello Elementor مزایای فراوانی برای کاربرانی دارد که قصد طراحی سایت از صفر دارند! این قالب بدون هدر ، فوتر و حتی سایدبار عرضه شده است که این ویژگی ها باعث شده قالب بسیار سبک و سریع باشد.

برای اثبات این موضوع کافی است نگاهی به نتایج Gtmetrix سایت هایی که با این قالب توسعه داده شده اند داشته باشیم:

torealestateagent gtmetrix condoloft.ca gtmetrix

سایت های فوق با استفاده از این پوسته توسعه داده شده اند و در انتها با افزونه راکت وردپرس بهینه سازی شده اند.

سایت زیر هم یک سایت خام است، نتایج Gtmetrix آن را در زمان فعال بودن دو قالب Hello و 2020 را  در ادامه می‌بینید .

نمره gtmetrix با hello elementor
نمره gtmetrix با hello elementor
نمره gtmetrix با 2020
نمره gtmetrix با قالب 2020

همانطور که نتایج تست مشخص کرده است ، حجم صفحه در حالت فعال بودن قالب Hello بسیار کمتر است که این نشان از سبک تر و بهینه تر بودن قالب است.

Astra دیگر قالب سازگار با المنتور است که سرعت بالایی دارد و کدهای آن هم به خوبی بهینه سازی شده اند. وب سایت فعلی گروه طراحی سایت پالت با همین پوسته فعال است.

Porto دیگر قالبی است که برای کار با صفحه ساز المنتور بسیار مناسب است . پنل تنظیمات حرفه ای و ساده ، امکانات فراوان برای پیاده سازی انواع سایت ها و از همه مهم تر سازگاری کامل با ووکامرس باعث شده این قالب یکی از بهترین قالب های سازگار با المنتور باشد.

Phlox هم دیگر قالبی هست که به کاربران توصیه می‌شود. این قالب بیشتر برای کاربرانی مناسب است که تمایل به استفاده از تمپلیت ها و قالب های آماده
دارند و فرایند طراحی این دسته از کاربران را بسیار سریع خواهد کرد.

حتما نظرات یا سوالات خودتون رو پیرامون قالب های سازگار با المنتور و طراحی سایت با اون ها توی کامنت ها با ما در میون بذارین:)

بیشتر بخوانید

12 دیدگاه دربارهٔ «معرفی قالب های سازگار با المنتور»

  1. مطلب عااالی بود .. واقعا المنتور فوق العاده ست و اینکه قالب های زیادی دارن به سمت استفاده از این افزونه صفحه ساز میرن خودش گویای کیفیت این صفحه سازه!

    1. گروه طراحی سایت پالت

      سپاسگذارم دوست عزیز.. دقیقا .. المنتور داره به سمتی میره که دیگه صفحه ساز های دیگه توانایی رقابت با اون رو ندارن!

  2. سلام نظرتان درباره قالب اقیانوس چیست چون من این قالب انتخاب کردن برای شبه فروشگاه میخوام
    ممنون میشم جواب بدهید

    1. گروه طراحی سایت پالت

      سلام .. این قالب قالب خوبیه که میتونین برای ساخت فروشگاهتون ازش استفاده کنین .. اگر بیشتر سایتتون شرکتی هست قالب bussiness lounge هم قالب خیلی خوبیه ، فوق العاده سبک و سازگار با المنتور

    1. گروه طراحی سایت پالت

      بله صادق عزیز . قالب Hello Elementor یکی از بهترین و سازگار ترین قالب ها با المنتور هست

  3. المنتور دیگه داره کم کم سلطه کاملی پیدا میکنه روی تموم قالب های وردپرسی ، در آینده نزدیک دیگه صفحه ساز های دیگه توان رقابت با المنتور رو ندارن و همه قالب ها مجبور میشن کوچ کنن به سمت المنتور

    1. گروه طراحی سایت پالت

      دقیقا همینطوره ، تقریبا تمام قالب ها دارن با برگه ساز یه به عبارت جدیدترش سایت ساز المنتور سازگار میشن و کم کم بازار به شکل کامل در سلطه المنتور در خواهد اومد:)

    1. گروه طراحی سایت پالت

      سلام دوست عزیز.. قالب زفایر صفحه ساز اصلیش ویژوال کامپوزر هست و اشاره ای به سازگاریش با المنتور نشده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام!

در صورتی که پاسخ سوال خود را پیدا نکردید ، با کارشناسان پشتیبانی ما از طریق واتساپ در تماس باشید