برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

مقاله و آموزش

Xampp برای نصب سایت روی لوکال هاست

نصب وردپرس روی لوکال هاست

از جذاب ترین قسمت های طراحی سایت این است که می‌توانیم سایت خود را روی کامپیوتر شخصی و بدون داشتن دامنه و هاست راه اندازی کنیم.در این نوشته مراحل نصب وردپرس را روی لوکال هاست بررسی میکنیم.

صفحه ساز المنتور

المنتور، معرفی، مزایا و معایب (2021)

المنتور یکی از محبوب ترین صفحه سازهای وردپرسی است که به صورت رایگان در مخزن وردپرس قابل دسترس است.با خواندن این نوشته درباره المنتور بیشتر بدانید!

برطرف کردن خطای 500 internal server error

خطای 500 Internal server error

خطای 500 internal server error یکی از خطاهای رایج در سطح اینترنت است.امکان دارد برای هر سایتی که روی وب سرور قرار دارد رخ بدهد. در این نوشته 5 راه حلی که برای رفع این خطا در وردپرس وجود دارد را بررسی می کنیم

مزایای داشتن سایت خوب

مزایای سایت خوب برای یک کسب و کار چیست؟

کدام شعبه یک فروشگاه فیزیکی را می‌شناسید که توانسته باشد روزانه “یک میلیارد تومان” فروش داشته باشد؟ دیجی کالا، فروشگاهی با تنها یک شعبه آنلاین است که بدون داشتن شعبه ی فیزیکی، روزانه به فروشی میلیاردی رسیده است!

فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام

آیا میدانستید در اینستاگرام 100 فالوور واقعی بهتر از 100 هزار فالوور فیک! معایب فالور فیک چیست؟چگونه فالوور واقعی به دست بیاوریم؟

دستیار هوشمند گوگل

دستیار گوگل (Google Assistant)

دستیار گوگل یا Google Assistant یک ابزار متکی به هوش مصنوعی است که توسط شرکت گوگل ارائه شده و در گوشی ها و دیگر دستگاه های هوشمند قابل استفاده است.کاربران از این ابزار برای کمک و ساده کردن فعالیت های روزمره خود استفاده می کنند.

انتخاب افزونه وردپرس

انتخاب افزونه وردپرس

حدود 60 هزار افزونه رایگان ثبت شده در مخزن وردپرس موجود است، علاوه بر این تعداد بسیار زیادی افزونه پولی نیز توسط سایت ها و

صفحه افزونه های وردپرس

نصب افزونه وردپرس

افزونه وردپرس نرم افزار کوچکی است که روی وردپرس نصب می‌شود و امکاناتی را به آن اضافه می کند.3 روش متفاوت برای نصب افزونه های وردپرس وجود دارد که در ادامه این نوشته آن ها را بررسی خواهیم کرد.

سئو چیست؟

تمام موتورهای جستجو مثل گوگل ، یاهو و بینگ نتایج منحصر به فردی را در صفحه نتایج جستجوی خود نمایش می‌دهند. در این نتایج صفحات

انتخاب نام دامنه

انتخاب نام دامنه

اولین گام برای طراحی و ایجاد یک وب سایت انتخاب نام دامنه مناسب است.وب سایت شما با نام دامنه تان شناسایی خواهد شد و در

503 Service Unavailable error

خطای 503 Service Unavailable

خطای 503 Service Unavailable از جمله خطاهای آزاردهنده برای توسعه دهندگان وب به خصوص کاربران تازه کار است، زیرا در متن خود هیچ توضیحی ارائه

سلام!

در صورتی که پاسخ سوال خود را پیدا نکردید ، با کارشناسان پشتیبانی ما از طریق واتساپ در تماس باشید