برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت مهاجرتی

مهاجرت یکی از مواردی است که به تازگی به شدت مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفته است امور مهاجرتی است و از جمله پر جستجو ترین موارد در موتور جستجوی گوگل است. طراحی سایت مهاجرتی می‌تواند پلی بین متخصصان امور مهاجرت و کاربرانی باشد که به دنبال امور مهاجرتی هستند.

به تازگی کلمه مهاجرت یا Immigration یکی از پر جستجو ترین عبارات کاربران ایرانی در موتور جستجوی گوگل تبدیل شده است ، علاوه بر این شرکت های مهاجرتی زیادی در سطح کشور و خارج از کشور فعال هستند که به خدمات مربوط به مهاجرت، پذیرش تحصیلی ، اخذ ویزا  و اقامت ارائه می‌کنند . با طراحی سایت امور مهاجرت و سئو آن ، مشتریان زیادی می‌توانند از خدمات این شرکت ها بهره مند شوند.

چه خدماتی در سایت مهاجرتی ارائه می‌شود؟

رویکرد سایت های مهاجرتی ارائه خدمات به کاربرانی است که به دنبال موارد زیر هستند:

دریافت ویزای تحصیلی

دریافت ویزای کار

دریافت ویزای توریستی

دریافت ویزا از طریق خرید بیزنس

پذیرش در دانشگاه های کشور مقصد

اقامت موقت یا دائم در کشور مورد نظر

ارائه خدمات مشاوره رایگان یا غیر رایگان و ….

امکانات سایت مهاجرتی چیست؟

طراحی سایت مهاجرتی باید به گونه ای باشد که به بهترین نحوه بتواند خدمات فوق را به کاربران ارائه دهد. از امکانات یک سایت مهاجرتی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

فرم ارزیابی آنلاین

با استفاده از فرم های ارزیابی میتوان اطلاعات مناسبی در اختیار کاربران قرار داد . کاربران با پر کردن این فرم و پاسخگویی به چند سوال ساده میتوانند وضعیت خود را ارزیابی کنند.

این ویژگی به دو شکل قابل پیاده سازی است:

1.فرم ارزیابی آنلاین اتوماتیک : در این روش با توجه به منطق از پیش تعریف شده ، با بررسی پاسخ های کاربر توانایی یا عدم توانایی کاربر برای مهاجرت به کشور مقصد به وی اعلام خواهد شد و بر اساس آن کاربر به صفحه مدنظر شما هدایت می‌شود.

2.فرم ارزیابی آنلاین غیر اتوماتیک : در این روش فرم و اطلاعات توسط کاربر تکمیل خواهد شد و در ادامه کارشناسان شرکت مربوط به کاربر تماس برقرار می‌کنند و اطلاعات بیشتر را در اختیار کاربر قرار خواهند داد.

رزرو وقت مشاوره

شرکت های مهاجرتی ، معمولا خدمات مشاوره حضوری یا غیر حضوری به کاربران ارائه میکنند. با استفاده از وب سایت امور مهاجرتی کاربران می‌توانند به سادگی وقت مشاوره رزرو کنند و هزینه آن را نیز به شکل آنلاین بپردازند.

وبلاگ

ارائه محتوا درباره امور ویزا ، اقامت ، مهاجرت و … یکی از مهم ترین بخش ها در سایت های مهاجرتی است. با استفاده از این بخش شما می‌توانید محتوای جدید در وب سایت خود منتشر کنید و از این طریق کاربران بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید.

سایر امکانات

علاوه بر امکانات فوق امکانات زیر می‌تواند در طراحی سایت برای امور مهاجرت پیاده سازی شود:

  • معرفی کامل شرکت
  • دسته بندی خدمات
  • ارتباط کاربران از طریق واتساپ
  • نمایش شبکه های اجتماعی
  • نمایش آدرس روی نقشه
  • ایجاد خبرنامه با قابلیت عضویت کاربران
  • امکان قراردادن کامنت توسط کاربران در سایت و….

نمونه کار طراحی سایت مهاجرتی

تیم طراحی سایت پالت با نیاز سنجی دقیق از مشتریان اقدام به راه اندازی وب سایت مدنظر آن ها کرده است. نمونه سایت مهاجرتی توسعه داده شده توسط تیم پالت را در ادامه مشاهده میفرمایید.

 

هزینه طراحی وب سایت امور مهاجرت

هزینه طراحی وب سایتی که به ارائه خدمات مربوط به مهاجرت میپردازد ، بر اساس امکانات مدنظر کارفرما تعیین میشود ، برای اطلاع بیشتر از شرایط و نحوه طراحی این وب سایت ها میتوانید با کارشناسان تیم پالت در ارتباط باشید.

سلام!

در صورتی که پاسخ سوال خود را پیدا نکردید ، با کارشناسان پشتیبانی ما از طریق واتساپ در تماس باشید