برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت خبری

در عصر حاضر بیشتر افراد برای پیگیری اخبار بیشتر به سایت های خبری مراجعه می‌کنند و کمتر به سراغ روزنامه و یا حتی کانال های تلویزیونی می روند. سایت های خبری و اطلاع رسانی یکی از پربازدیدترین سایت ها در ایران هستند که این نکته نشان می دهد که یک طراحی سایت خبری اهمیت زیادی دارد و با طراحی مناسب و چشم­نواز و محتوای غنی می تواند مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

آمار بازدید از یک سایت خبری نشان دهنده میزان موفقیت آن در جذب مخاطب است. برای این منظور ابتدا سایت باید در صفحه ی نخست گوگل بعد از جستجو عبارت سایت خبری قرار گیرد؛ سپس با طراحی مناسب و محتوای کاربردی کاربران را در سایت نگه دارد و آنان را تبدیل به کاربر وفادار و همیشگی کند.

 

ویژگی های یک سایت خبری خوب چیست؟

1.طراحی مطابق اصول سئو

طراحی سایت مطابق اصول سئو و بهینه سازی یکی از تعهدات ماست. متخصصان گروه طراحی سایت پالت همواره توجه خاصی نسبت به سئو سایت دارند و با در نظر گرفتن تمامی موارد حائز اهمیت در بهینه سازی همواره در تلاش هستند تا بهترین نتیجه را به ارمغان بیاورند..

2.سرعت بالای سایت به هنگام لود شدن

سرعت لود شدن یک سایت عامل بسیار مهمی در دیده شدن آن است. در طراحی سایت‌ خبری این عامل بسیار مهم و حائز اهمیت است زیرا افراد روزانه بارها به این گونه سایت ها مراجعه کرده و قصد دارند در کمترین زمان ممکن بیشترین اخبار را در حوزه دلخواه خود کسب نمایند.

3.ایمن بودن سایت

ایمن بودن سایت خبری و عدم امکان دسترسی غیر مجاز به سایت یکی از عوامل مهم در طراحی این گونه سایت ها می باشد.

4.سهولت در دسترسی خبرنگاران به سایت

یک سایت خبری خوب باید به گونه ای طراحی شود که خبرنگاران به سادگی به اطلاعات بخش های مربوط به خود دسترسی داشته باشند و بتوانند اطلاعات آنها را ویرایش کنند.

5.مشخص کردن مقدار دسترسی هر خبرنگار

هر خبرنگار با توجه به حیطه کاری ­اش می تواند به قسمت خاصی از سایت دسترسی داشته باشد و اطلاعات همان بخش را مورد ویرایش و تجدید نظر قرار دهد.

 

6.طراحی ریسپانسیو یا واکنش گرا سایت

امروزه افراد بیشتر کارهای اینترنتی خود را توسط گوشی های هوشمند انجام می دهند یک سایت خبری برای جذب مخاطبین بیشتر، لزوماً باید برای گوشی های هوشمند بهینه سازی شده باشد.

7.استفاده از صوت تصویر و یا فیلم در ارائه اخبار

تحقیقات نشان می دهد که عکس، کلیپ و یا صوت بیشتر از متن مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرد. یک سایت خبری خوب علاوه بر محتوای متنی مناسب نیاز به استفاده از عکس های خبری و فیلم‌های مستند اخبار نیز دارد.

گروه طراحی سایت پالت با بهره گیری از کادری مجرب درطراحی سایت های خبری آمادگی کامل دارد تا شما عزیزان را جهت راه اندازی سایت خبری مطابق با میل شما و بیشترین بازدید یاری رساند از جمله دیگر امکاناتی که یک سایت خبری باید داشته باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • پنل نوتیفیکیشن به منظور اطلاع رسانی اخبار جدید
  • در نظر گرفتن یک فضا برای نشان دادن خبرهای مرتبط با خبر جاری
  • بارگذاری اخبار در کمترین زمان
  • جستجوی پیشرفته در سایت
  • ارائه نسخه pdfاز هر خبر
  • تعیین وضعیت انتشار
  • تعیین زمان انتشار
  • نمایش اخبار پربازدید برای ادمین سایت
  • مدیریت گزارشات
گروه طراحی سایت پالت با طراحی سایت خبری جنوب فردا تجربه موفقی در پیاده سازی این گونه سایت ها دارد.

و بسیاری از امکانات دیگر که شما می‌توانید برای دریافت آنها و استفاده از مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

سلام!

در صورتی که پاسخ سوال خود را پیدا نکردید ، با کارشناسان پشتیبانی ما از طریق واتساپ در تماس باشید