برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

قوانین و مقررات

لطفا قبل از سفارش  قوانین را مطالعه نمائید

  1. بازه زمانی انجام سفارشات طراحی سایت بسته به نوع سفارش شما متغیر است که در طول ثبت سفارش و انعقاد قرارداد مشخص خواهد شد.
  2. کلیه موارد مورد نیاز در طراحی سایت باید به هنگام ثبت سفارش مشخص شود و اضافه کردن ویژگی های جدید در طول پروژه تنها با توافق طرفین امکان پذیر است.
  3. شروع کلیه پروژه ها مستلزم پرداخت مبلغ پیش پرداخت مشخص شده در مبلغ قرار داد است و تاریخ شروع قرارداد تاریخ واریز وجه پیش پرداخت است.
  4. خدمات پشتیبانی سایت به هیچ عنوان شامل کدنویسی نمی شود و فقط مواردی که بتوان با نصب افزونه های آماده انجام داد را شامل می شود.
  5. در صورتی که کارفرما به هدر دلیلی در طول پروژه ، تغییراتی در سایت اعمال نماید و باعث ایجاد مشکل برای سایت یا افت رتبه آن شود گروه طراحی سایت پالت هیچ مسئولیتی در قبال اتفاق فوق ندارد.
  6. پاسخگویی به شما مشتریان گرامی همه روزه انجام خواهد شد اما انجام خدمات پالت صرفا در روزهای غیر تعطیل انجام خواهد شد.
  7. خدمات پشتیبانی سایت به هیچ عنوان شامل انجام تغییرات ظاهری در سایت نمی شود و مواردی همچون تغییر در محتوا و چیدمان عناصر صفحات مربوط به خدمات طراحی و بازطراحی سایت می گردد.
  8. در صورتی که در ثبت سفارش طراحی لوگو هیچکدام از اتود های اولیه مورد قبول کارفرما قرار نگرفت ، کارفرما به هیچ عنوان حق استفاده از اتود اولیه را در طراحی فعلی و آتی خود نخواهد داشت.
  9. پرداخت خدمات سئو ماهانه بوده و تغییر نوع پرداخت صرفا با پذیرش طرفین قابل انجام است.
سلام!

در صورتی که پاسخ سوال خود را پیدا نکردید ، با کارشناسان پشتیبانی ما از طریق واتساپ در تماس باشید