برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت ها از دیرباز جزو مهم ترین ابزارهای کسب و کارهای تجاری برای معرفی کردن خود بوده اند. شرکت ها از گذشته های دور از این کارت ها برای نمایش اطلاعات تماس و راه های ارتباطی خود با مشتریان استفاده می‌کرده اند.

امروزه نیز با وجود بروز عصر دیجیتال،این ابزار همچنان پر رونق بوده و طراحی مشتری پسند آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.

کارت ویزیت یک ابزار چند منظوره است که می‌تواند بسیاری از نیاز های اولیه ی افراد و کسب و کارها را فراهم کند،از جمله: تبلیغات، معرفی برند، فراهم کردن راه های ارتباطی برای سفارش خدمات و حتی اطلاعات تماس.

زمانی که طراحی کارت ویزیت صحیح و مناسب باشد، این بیلبورد های جیبی میتوانند تاثیر ماندگاری داشته باشند و مشتریان دائمی از بین افراد عادی برای کسب و کار به ارمغان بیاورند.

مزایای استفاده از یک کارت ویزیت که به خوبی طراحی شده باشد:

1 . تبلیغات:

کارت ویزیت ها می‌توانند به عنوان یک تبلیغ در ابعاد کوچک مورد استفاده قرار بگیرند.به همین دلیل است که باید اطلاعات کسب و کار را هم به صورت تصویری و هم با کلمات بیان کنند تا در جذب مخاطب موفق عمل کنند.

2 . ابزاری کوچک برای ایجاد اعتبار:

این کارت های کوچک به دلیل اینکه اطلاعات تماس،آدرس و … را روی خود دارد، صداقت، امانت داری، و قابل اعتماد بودن یک شخص، شرکت یا سازمان را به مشتری اعلام می‌کند.

3 . فرصتی برای فراموش نشدن:

علاوه بر اینکه کارت ویزیت مجموعه ای از حس امانت داری و اعتماد را به مشتری القا می کند،فرصتی برای یادآوری کسب و کار و فراموش نشدن آن توسط مشتری ها است.زمانی که مشتری شرکت شما را ترک کند یا از روی سایر تبلیغات شما عبور کند ممکن است شما را به فراموش بسپارد.اما کارت ویزیت هایی که جذاب هستند تا مدت ها در جیب یا کیف اشخاص نگهداری می‌شوند و این یه فرصت بی نظیر برای هر تجارتی است.

4 . راحتی:

کارت ویزیت ها غالبا کوچک هستند و به همین دلیل قرار دادن آنها در کیف پول و جیب لباس بسیار ساده است.به سادگی می‌توانید آنها را در تابلو اعلانات و روی صندوق فروشگاه ها قرار دهید تا مردم آنها را بردارند  با کسب و کار شما آشنا شوند.

5 . مقرون به صرفه بودن:

برای کسب وکارهای کوچک بودجه همواره یک مسئله مهم است.شاید بتوان گفت ک کارت ویزیت ها مقرون به صرفه ترین گزینه ی در دسترس برای این کسب و کار ها هستند.

6 . همه کاره بودن:

به غیر از اطلاعات تماس، می‌توان موارد دیگری را نیز در این کارت ها گنجاند.اطلاعاتی مثل کدهای تخفیف و یا نماد ها و اطلاعاتی تبلیغاتی که می‌توانند کارت ویزیت ر ا به چیزی فراتر از کارت های عادی تبدیل کنند.

طراحی کارت ویزیت

یک رو
تماس بگیرید
  • تحویل 3 روز کاری

طراحی کارت ویزیت

دو رو
تماس بگیرید
  • تحویل 4 روز کاری

نمونه کار

کارت ویزیت خیاطی آفاق
سلام!

در صورتی که پاسخ سوال خود را پیدا نکردید ، با کارشناسان پشتیبانی ما از طریق واتساپ در تماس باشید