برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت گردشگری

با توجه به جغرافیای فوق العاده کشور ، تاریخ غنی و شرایط مطلوبی که برای گردشگران خارجی در ایران وجود دارد ، گردشگری یکی از صنایع پول ساز در کشور محسوب می‌شود. طراحی سایت گردشگری ، می‌تواند شما را در جذب گردشگرانی از سراسر دنیا یاری کند.

بر اساس گزارش سازمان جهانی جهانگردی،گردشگری در ایران رتبه دهم جاذبه‌های باستانی و تاریخی و رتبه‌ پنجم جاذبه‌های طبیعی را در جهان دارا است ، این موارد در کنار امنیت بالای کشور ، ایران را به محلی جذاب برای گردشگران و توریست های خارجی تبدیل می‌کند.

طی سال های گذشته ، با توجه به وضعیت بازار ارز ، ایران در رتبه نخست ارزان ترین کشورها برای سفر قرار دارد ، این امر باعث شده که طی این مدت افزایش ورود گردشگران و توریست های خارجی را به کشور شاهد باشیم.

ویژگی های مهم در طراحی سایت گردشگری

زیبایی سایت گردشگری یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. این ویژگی می‌تواند نقش مهمی در جذب کاربران به سایت و ایجاد ارزش افزوده داشته باشد.

طراحی ریسپانیسو از دیگر ویژگی های مهم در طراحی سایت گردشگری است . بسیاری از کاربران در سرتاسر دنیا از دستگاه هایی به غیر از کامپیوتر شخصی برای وب گردی استفاده می‌کنند و این مساله ، ریسپانیسو بودن طراحی سایت را بسیار با اهمیت می‌کند.

امکانات سایت گردشگری

با طراحی سایت گردشگری شما قادر خواهید بود ، جاذبه های کشور را به مخاطبانی از سراسر دنیا معرفی کنید ، آن ها را با آداب و رسوم ایران آشنا نمایید ، اطلاعات مناسبی از بخش های مختلف کشور و مراکز تفریحی و تاریخی در اختیار گردشگران قرار دهید و در انتها آن ها را برای سفر به کشور ترغیب کنید.

شما می‌توانید تورهایی با ویژگی های متفاوت تعریف کنید . جزییات سفر را در اختیار کاربران قرار دهید و در انتها بتوانید از طریق سایت (چت آنلاین ، کامنت و … ) با آن ها در ارتباط باشید.

علاوه بر این امکان رزرو آنلاین تورها ، هتل ها و برنامه های تاریخی و تفریحی متفاوت از طریق سایت گردشگری وجود خواهد داشت.

به طور کلی ویژگی های سایت گردشگری به شرح زیر است:

  • معرفی جاذبه های گردشگری و تفریحی کشور
  • معرفی جاذبه های تاریخی ایران
  • وبلاگ برای قرار دادن جدیدترین مقالات و اخبار
  • گالری تصاویر
  • معرفی تورها
  • معرفی اقامتگاه ها و هتل ها
  • امکان ارائه مشاوره آنلاین به کاربران
  • رزرو آنلاین تور ، هتل و اقامتگاه ها
  • ارائه خدمات ویزا
  • پرداخت آنلاین برای رزرو تورها

طراحی سایت گردشگری پزشکی

از صنایعی که به تازگی در ایران بسیار مورد اقبال قرار گرفته است گردشگری پزشکی است . با توجه به هزینه های پایین درمان ، وجود پزشک های متخصص در حوزه های مختلف ، کلینیک های استاندارد و … بیمارانی از سراسر دنیا برای درمان بیماری های خود به کشور ایران مراجعه می‌کنند.

این بیماران عموما برای انجام اعمال جراحی (مثل جراحی های زیبایی ) به کشور مراجعه می‌کنند و پس از اقامتی چند روزه و انجام مراحل درمانی به کشور خود باز می‌گردند.

این صنعت یک فرصت مناسب پیش روی بخش گردشگری و سلامت کشور قرار داده است تا از این طریق بتوانند درآمد ارزی بیشتری از گردشگران این حوزه کسب کنند.

یکی از راه های معرفی پزشکان ، مؤسسات ، انواع خدمات درمانی و … ، سایت خدمات گردشگری پزشکی است .

شما با استفاده از یک وب سایت پویا می‌توانید خدمات درمانی خود را معرفی کنید و در نهایت کاربرانی از سراسر دنیا را برای انجام خدمات پزشکی جذب کشور کنید.

نمونه سایت های گردشگری

از نمونه کارهای تیم پالت در زمینه سایت های گردشگری سایت persialover.com است . این سایت با هدف معرفی بخش های مختلف ایران به گردشگران خارجی ، معرفی انواع تورهای فرهنگی و طبیعت گردی ، و خدمات ویزا طراحی و راه اندازی شده است.

هزینه طراحی سایت گردشگری

هزینه طراحی سایت گردشگری بسته به موارد انتخابی شما می‌تواند متفاوت باشد. جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از جزئیات طراحی سایت ، می‌توانید هم اکنون با ما در تماس باشید.

سلام!

در صورتی که پاسخ سوال خود را پیدا نکردید ، با کارشناسان پشتیبانی ما از طریق واتساپ در تماس باشید