برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت پزشکی

جستجو کردن سایت پزشکی هر دکتر یا متخصصی اولین اقدامی است که هر شخص پس از آگاهی از تبحر و مهارت یک پزشک در یک زمینه انجام می‌دهد و این اهمیت طراحی سایت پزشکی را روشن می سازد.

 شاید برای خود شما هم اتفاق افتاده باشد که برای آگاهی از ساعت کاری یک درمانگاه یا آزمایشگاه به سایت درمانگاه یا سایت آزمایشگاه مراجعه کرده و از طریق سایت ثبت نوبت کرده­اید یا شماره تلفن جهت رزرو نوبت را یادداشت کرده ­اید همچنین با ارتباط برقرار کردن و پرسیدن سوال از سایر مراجعان پزشک اطلاعات خود را تکمیل کرده­اید.

همه­ی این موارد نشان­دهنده ­ی لزوم داشتن یک سایت برای هر پزشک درمانگاه ، مرکز درمانی یا آزمایشگاه است.

طراحی سایت پزشکی چه مزیت ­هایی دارد؟

بالابردن سطح تعاملات از طریق سایت پزشکی و فضای مجازی چند مزیت دارد که در زیر به چند نمونه از آن‌ها اشاره می کنیم

  1. اشتراک گذاری دستاوردهای پزشکی و موفقیت‌های هر پزشک یا مرکز درمانی
  2. دریافت بازخورد و نظرات سازنده از طریق مراجعین برای بهبود عملکرد سایت
  3. سیستم نوبت دهی آنلاین به صورتی که مراجعین بدون تماس گرفتن مکرر برای حضور نوبت بگیرند.
  4. دسترسی طیف گسترده‌ای از بیماران به خدمات و دستاوردهای پزشکی
  5. جذب بیشتر مخاطب و در نهایت مراجعین بیشتر
  6. تشکیل پرونده پزشکی الکترونیکی برای هر شخص
  7. پاسخ به پرسش‌های متداول مراجعه کنندگان
  8. سامانه تست آنلاین بیماری
  9. اشتراک گذاری تصاویری از لحظات شیرین در درمان بیماران و رضایت آن‌ها

هر کدام از موارد فوق علاوه بر بهبود کیفیت خدمات رسانی به بیماران میتواند تا حد زیادی در زمان و هزینه صرفه جویی کرده و عملکرد بهتری را برای مجموعه مورد نظر به وجود آورد.

سایت پزشکی چه امکاناتی دارد؟

بسته به نیاز پزشکان و مراکز درمانی سایت پزشکی می‌تواند امکانات متفاوتی داشته باشد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:

معرفی پزشک یا پزشکان:

در این قسمت پزشک یا پزشکان مجموعه ضمن معرفی خود ، تخصص و مدارج علمی خود را در معرض دید عموم مردم قرار می‌دهند و از این طریق مراجعین می‌توانند با اطمینان خاطر بیشتری به پزشک یا مرکز درمانی مراجعه کنند.

معرفی خدمات:

در این بخش خدماتی که در مطب پزشک یا مرکز درمانی ارائه می‌شود به کاربران معرفی خواهد شد.

 با این کار شما می‌توانید حجم قابل ملاحظه ای از تماس هایی که برای اخذ راهنمایی درباره خدمات مرکز دریافت می‌کنید را کاهش دهید و در زمان صرفه جویی کنید.

گالری تصاویر:

با استفاده از گالری تصاویر شما می‌توانید با ارائه تصاویری از محل کار ، پزشک ، نمونه عمل های انجام شده و … دید بهتری نسبت به مطب یا مرکز درمانی به مراجعین بدهید.

بخش گالری تصاویر قبل و بعد (مخصوص پزشکان و جراحان زیبایی) :

مشاهده نمونه کارهای قبلی پزشک به شکل گالری تصاویر قبل و بعد (before / after ) می‌تواند نقش مهمی در جلب اعتماد مراجعین داشته باشد.

مراکز یا پزشکان زیبایی معمولا این تصاویر را در مطب ها یا مراکز خود در دید عموم قرار می‌دهند.

با استفاده از گالری تصاویر قبل و بعد شما می‌توانید بدون در نظر گرفتن محدودیت زمانی و مکانی نمونه ای از خدمات و کیفیت کاری خود را به کاربران عرضه کنید.

نوبت دهی آنلاین با امکان پرداخت آنلاین

بدون شک یکی از بزرگترین مشکلات بیماران و مراجعان دریافت نوبت از پزشکان متخصص و درمانگاه هاست. صف های طولانی نوبت دهی در مطب پزشکان و تماس های مکرر مراجعین برای دریافت نوبت از مواردی است که به وفور در مطب پزشکان دیده می‌شود.

عدم نوبت دهی مناسب برخی اوقات منجر به ایجاد ازدحام در مطب پزشک مربوطه یا مرکز درمانی می‌شود که باعث معطلی چند ساعته مراجعین و فرسودگی کارکنان مرکز می‌گردد.

علاوه بر این تعداد زیادی از مراجعین با توجه به گرفتن نوبت قبلی در ساعت و روز مشخص شده در مطب حضور پیدا نمی‌کنند که این باعث اتلاف وقت پزشک و مشکلات بعدی خواهد شد.

با استفاده از سیستم نوبت دهی آنلاین ، کلیه نوبت ها به شکلی منظم ، در ساعت مشخص به هر مراجع اختصاص داده می‌شود .

علاوه بر این با توجه به پرداخت آنلاین وجه ، مراجعین در صورتی که به مرکز مراجعه نکنند ، خسارت مالی متوجه پزشک یا مرکز مربوطه نخواهد شد.

نمایش آدرس مطب یا درمانگاه در نقشه گوگل

یکی از مشکلات بزرگ مراجعان در اولین مراجعه حضوری به مرکز یا مطب پزشک ، یافتن موقعیت مکانی دقیق آن است.

با قراردادن آدرس مطب یا درمانگاه روی نقشه گوگل ، کاربران می‌توانند به سادگی با مسیریابی توسط تلفن همراه خود به مرکز مورد نظر بروند.

فرم تماس جهت برقراری ارتباط بیماران با پزشک

از دیگر موارد طراحی وب سایت پزشکی ، امکان قراردادن فرم تماس جهت برقراری ارتباط بین بیماران و پزشک است.

از این طریق نظرات مراجعین ، انتقادات ، سوالات و … به شکل مستقیم مطرح میشود و می‌تواند باعث بهبود عملکرد مرکز مربوطه شود.

بخش وبلاگ جهت قراردادن جدید ترین مطالب روز پزشکی

از مهم ترین بخش های یک سایت پزشکی ، بخش وبلاگ آن است . در این بخش می‌توان با قراردادن جدید ترین مطالب و اخبار روز ، علاوه بر افزایش اطلاعات کاربران ، به بهبود سئو سایت نیز کمک کرد.

قابلیت نمایش آدرس شبکه های اجتماعی

یکی از مشکلات افراد مشهور خصوصا پزشکان در شبکه های اجتماعی ، وجود صفحات غیر رسمی است.

با استفاده از این بخش شما می‌توانید شبکه های اجتماعی رسمی خود را به کاربران معرفی کنید و از این طریق مشکلات احتمالی بعدی را به حداقل برسانید.

اتصال سایت به شبکه های اجتماعی

نمایش آخرین پست های اینستاگرام ، یا شبکه های اجتماعی معروف دیگر (مثل توئیتر و فیسبوک) یکی از دیگر امکاناتی است که میتواند در وب سایت پزشکی مورد استفاده قرار گیرد.

چت آنلاین

با استفاده از چت آنلاین شما میتوانید به سوالات کاربران به شکل آنلاین پاسخ دهید و ضمن بهبود عملکرد از مراجعات غیر ضروری کاربران به مراکز جلوگیری کنید.

سایر قابلیت های سایت پزشکی

 هزاران قابلیت دیگر بسته به نیاز پزشکان و مراکز درمانی در وب سایت آن ها قابل پیاده سازی خواهد بود.

قیمت طراحی سایت پزشکی

تعرفه طراحی سایت پزشکی بسته به نیاز شما و امکانات مدنظر شما متغیر خواهد بود. برای اطلاع بیشتر از قیمت طراحی وب سایت پزشکی و دریافت مشاوره رایگان میتوانید با تیم طراحی سایت پالت در تماس باشید.

شرکت طراحی سایت پالت با توجه به نیاز هر پزشک یا شرکت ها و مراکز درمانی اقدام به طراحی سایت پزشکی با رعایت اصول سئو و گرافیکی که از نظر مخاطب جذاب باشد؛ می نماید به صورتی که بیشترین رضایت را برای مراجعین و پزشکان محترم و صاحبان مراکز درمانی و آزمایشگاه ها به همراه آورد.

یکی از مهمترین ویژگی ها برای طراحی یک سایت پزشکی خوب این است که امکان بروزرسانی و افزودن محتوا جدید است . طراحی سایت پزشکی شما به گونه ای خواهد بود که به سادگی می‌توانید محتوای جدید در سایت خود قرار دهید و آن را به روز نگه دارید.

گروه طراحی سایت پالت همچنین با استفاده از روشهای بازاریابی دیجیتال و فعالیت در تمام بخش ها برای جذب مخاطب بیشتر می تواند در زمینه تبلیغات برای سایت شما نیز فعال باشد؛ به این ترتیب شما علاوه بر دریافت خدمات طراحی سایت می توانید مخاطبان خود را نیز در عرصه های مختلف بالا ببرید.

طراحی سایت آزمایشگاه، طراحی سایت بیمارستان، طراحی سایت دندانپزشکی و طراحی سایت درمانگاه از دیگر زمینه هایی است که تیم پالت در آن ها فعالیت دارد.

سلام!

در صورتی که پاسخ سوال خود را پیدا نکردید ، با کارشناسان پشتیبانی ما از طریق واتساپ در تماس باشید