برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

مزایای سایت خوب برای یک کسب و کار چیست؟

مزایای داشتن سایت خوب
در این نوشته بخوانید

امروزه با توجه به گسترش روز افزون میزان دسترسی افراد به اینترنت هنوز افراد و کسب و کارهایی هستند که وب سایت خود را راه اندازی نکرده اند.این افراد با غفلت از مزایای سایت خوب ، داشتن یک کسب و کار فیزیکی را برای خود کافی می‌دانند.

به طور مثال دیجی کالا، فروشگاهی با تنها یک شعبه آنلاین است که بدون داشتن شعبه ی فیزیکی، روزانه به فروشی میلیاردی رسیده است!با توجه به رونق روز افزون مبادلات اینترنتی،بدون شک مدت زمان زیادی به طول نخواهد انجامید که این افراد نیز نیاز به داشتن یک پایگاه اینترنتی برای کسب و کار خود را احساس خواهند کرد.

مزایای سایت خوب چیست؟

در ادامه به برخی از مزایای سایت و داشتن نسخه یک اینترنتی کسب و کار خواهیم پرداخت:

1 – کاربران معمولا قبل از خرید جستجو می‌کنند

بسیاری از افراد حتی اگر قصد خرید آنلاین را هم نداشته باشند پیش از خرید در اینترنت جست و جو می‌کنندتا کالای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

کاربران معمولا کالاهای مختلفی را باهم مقایسه می‌کنند، نظرات خریداران قبلی محصولات را مشاهده کرده و سپس تصمیم به خرید یک کالا یا سرویس می‌گیرند.

درصورتی که شما در اینترنت حضور نداشته باشید این دسته از مشتریان را که در ادامه احتمال دارد با مراجعه به فروشگاه فیزیکی شما خرید خود را انجام دهند(و یا حتی به صورت آنلاین اقدام به خرید کنند) را از دست خواهید داد.

2 – کسب اعتبار بیشتر با بهره بردن از مزایای سایت خوب

تصور کنید که شما یه کسب و کار کوچک در حوزه فعالیت خود هستید و یک وب سایت دارید که با سئو مناسب، در گوگل بالاتر از یکی از رقبای بزرگ کسب وکارتان قرار می‌گیرد، در این حالت کسب وکار شما خیلی بزرگتر از چیزی که واقعا هست به نظر خواهد رسید و این می‌تواند به رونق کسب وکار شما کمک کند.

3 – راه اندازی شعبه ی24/7

در صورتی که یک وب سایت برای کسب و کار خود راه اندازی کنید می‌توانید یک شعبه 24 ساعته داشته باشید که 7 روز هفته باز است.علاوه بر این ،شعبه ی جدید شما حد و مرز جغرافیایی نیز نمیشناسد و مشتریان از هرجای کشور یا هرجای دنیا می‌توانند به شما مراجعه کنند. این فوق العاده نیست؟

4 – مقرون به صرفه بودن

بسیاری از کسب و کارهایی که به دنبال زدن وب سایت نمی‌روند این تصور را دارند که هزینه داشتن یک وب سایت بسیار زیاد است. در صورتی که شما یک کسب و کار کوچک هستید نیاز ندارید که وب سایتی بزرگ با تعداد صفحات زیاد و عملکرد های خارق العاده داشته باشید.داشتن یک وب سایت کوچک نیز می‌تواند شما را به بسیاری از اهداف تجاری تان برساند که بسیار مقرون به صرفه است.

بیشتر بخوانید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام!

در صورتی که پاسخ سوال خود را پیدا نکردید ، با کارشناسان پشتیبانی ما از طریق واتساپ در تماس باشید